Uploaden loonstroken

  • 13 January 2022
  • 8 replies
  • 196 views

Userlevel 2
Badge

Hoi allemaal!

Momenteel gebruiken wij nog het ‘oude’ salarissysteem Unit4 voor het inzien van de loonstroken van de medewerkers. Ik zou graag willen dat alle loonstroken ook in Personio geüpload kunnen worden met een massa upload. Ik weet dat het bij import kan, maar dan kan het alleen als de documenten een bepaalde naam hebben en een bepaalde type zijn (geen pdf).

Heeft er iemand ervaring met een koppeling tussen Unit4 en Personio?

Hoor het graag, dankjewel alvast!!

Gr. Veerle


8 replies

Userlevel 2
Badge +3

Hi Veerle, 

Wij lopen hier inderdaad ook tegenaan. Het blijkt niet zo heel makkelijk voor onze salarisadministrateur om de bestandsnaam aan te passen van alle loonstroken. Ik weet eigenlijk niet in welk systeem hij de salarisstroken genereert. Wij hebben nu ook nog een externe (superoude en niet erg functionele) app die we gebruiken voor het delen van de salarisstroken met de medewerkers. Ik kijk graag mee met de reacties die anderen hebben op je vraag! 

Groetjes, 

Adrienne 

Userlevel 2
Badge

Hi Adrienne,

Dank voor je antwoord! Vervelend dat jullie er ook tegen aanlopen, gelukkig voor mij dat wij niet de enige zijn ;) Hopelijk heeft iemand een passend antwoord voor ons.

Gr. Veerle

Userlevel 2
Badge +2

Hi Veerle,

Wij lopen tegen hetzelfde aan. We hebben dit aangegeven bij Personio, maar vooralsnog lijkt het alleen te kunnen via een massa upload als de bestanden een bepaalde naam/type hebben. Omdat dit in ons payroll systeem niet mogelijk is, is er dus eigenlijk geen mogelijkheid. Vind dit zelf een behoorlijke manco.

Ik blijf even mee volgen.

 

Grt. Emmy

Dag allen,

Wij zijn op dit moment bezig in samenwerking met IT om te kijken of we door middel van een “script” de salarisstroken uit Nmbrs één keer per maand kunnen uploaden naar het medewerker dossier in Personio. Een andere oplossing hebben wij tot nu toe ook nog niet gevonden. 

Groet,

Anne

Userlevel 4
Badge +9

Hoi! 

Wij maken gebruik van Exact Online, hierin wordt naast de boekhouding ook alle salarisadministratie bijgehouden. 

Een externe partij die maakt onze salarissen op, vandaar dat we deze niet gekoppeld hebben aan Personio. Wij hebben het van oudsherre zo dat wanneer de loonstroken worden verzonden, dat deze direct worden verzonden naar het persoonlijke mailadres van mijn collega's. 

Userlevel 2
Badge

Hi allen,

Veel dank voor jullie antwoorden!

@Wendy, wij maken vooralsnog ook nog gebruik van ons ‘oude’ salarissysteem dat ook gekoppeld is aan onze externe salarisadministrateur/ boekhouder. Hiervoor heb ik inmiddels op het Dashboard van Personio een hyperlink van gezet, zodat mensen met één knop bij de salarisstrook komen.
Goed idee van je om het ook per mail te doen. Maakt het net wat gemakkelijker voor ze.

 

@annevanhaga Mochten jullie de ultieme koppeling hebben, horen wij het graag :) Wij willen ook graag zo'n massa upload iedere maand, maar helaas nog niet gelukt…

 

Gr. Veerle

Userlevel 2
Badge

@emmy.wolterink ja helaas bij ons lukt dat ook niet, met het huidige salarisadministratie systeem! Baal er ook erg van… Ik heb voor de medewerkers op dit moment een hyperlink op het Dashboard van Personio gezet, waarmee ze met één klik bij de loonstrook komen in het salarisadministratie systeem. Wellicht ook iets voor jullie :-)

Same here. Wij hebben hetzelfde probleem. Jammer dat dit niet op een makkelijkere manier geïmporteerd kan worden aan de medewerkerdossiers.

Your reply