Answered

Werkgeversverklaringen

  • 30 November 2021
  • 8 replies
  • 132 views

Userlevel 2
Badge +2

Goedemiddag,

Zijn er mede Personio gebruikers die werkgeversverklaringen uit Personio draaien en deze digitaal ondertekenen? 

Bij ons ging dit lang goed, maar sindskort niet meer. Ben benieuwd of andere organisaties hier een slimme manier voor hebben?

 

Grt. Emmy

icon

Best answer by Marloesvanoverhagen 3 December 2021, 10:17

View original

8 replies

Userlevel 1
Badge +1

Hi Emmy,

 

Ik ben benieuwd hoe jij dit doet. Wij hebben de werkgeversverklaring ‘nagebouwd’ in een word document, dit gaat nu goed. Wat wil je precies weten?

 

Gr. Marloes

Userlevel 2
Badge +2

Hi Marloes,

 

Dank voor je antwoord! Dat hebben wij dus ook gegaan en dit werkte maandenlang goed, ook met de digitale handtekening. Sinds een aantal weken wordt echter het lettertype gewijzigd als ik hem in pdf uitdraai waardoor de verklaring niet meer op 1 pagina staat. Dit heb ik aangegeven bij Personio, maar zij gaven aan dat dit kwam doordat het lettertype ‘arial’ was, en dit is geen Google Font, waardoor Personio moeite heeft hem het juist te lezen.

 

Zou jij misschien jullie format kunnen toevoegen? Dan kan ik dit met de onze vergelijken.

Alvast bedankt voor je hulp!

 

Grt. Emmy

Userlevel 6
Badge +18

Hi there,
since the two of you have been in contact by private message, I just marked @emmy.wolterink’s question as “solved”. 😊
Thank you so much for offering your help, @Marloesvanoverhagen.

Have a lovely week everyone!

Best,
Daniele

Badge +2

Hi 
@Marloesvanoverhagen, goed geregeld, ik zit zelf ook te spelen met de werkgeversverklaring maar kom er nog niet helemaal uit. 
Zou ik jullie format ook eens mogen zien? 

Zou top zijn! 

Badge

Ook ik zou graag een voorbeeld zien en ben benieuwd of het nu werkt bij @emmy.wolterink 

Userlevel 2
Badge +2

@Med1do helaas niet. gelukkig is onze ervaring dat de meeste banken ook werkgeversverklaringen van 2 pagina's accepteren. 

Userlevel 1
Badge +1

@Dide Ik zal het format hier uploaden. Echter werkt het inderdaad niet voor alle banken, waaronder Obvion. Als iemand Obvion heeft, dan doen we het sowieso op een andere manier. 

Userlevel 1
Badge +1

Hierbij onze formats, maar ik begreep net dat de checkboxen niet altijd werken in het output document. We gaan kijken hoe we dit kunnen oplossen. Als dit is opgelost, zal ik het format nogmaals delen. 

Your reply