Question

Declaratie indienen

• 13 January 2022
  • 5 replies
  • 53 views

Hoi allemaal!

Momenteel gebruiken wij Personio al en loop ik ertegenaan dat er geen declaraties ingediend kunnen worden door medewerkers. Dit gaat om declaraties van bv reizen naar een trainingslocatie of een andere externe locatie, of een lunch voor externe. Hoe gaan anderen hiermee om? Zijn er bv andere systemen die jullie hiervoor ingekocht hebben in de Marketplace?

Dankjewel alvast!!

gr. Veerle Bierens

5 replies

Userlevel 1
Badge +2

Hi Veerle, 

Sorry, ik kan je niet echt verder helpen vandaag.. Maar wederom iets waar wij ook tegenaan lopen! Ik zou ook heel graag een declaratiesysteem koppelen aan Personio, want voor zover ik weet is dit niet iets wat in Personio zelf geregeld kan worden. Maar misschien heb ik dat mis hoor, ik kijk dus weer graag mee met de reacties. 

Groetjes, 

Adrienne 

Hi Veerle,

Wij werken zelf met SRXP, een declaratie systeem wat voor onze Finance afdeling en medewerkers zelf heel goed werkt. Ik durf niet te zeggen of deze te koppelen is aan Personio, daar heb ik nog niet naar gekeken. Wel heb ik middels de widgets die je op het dashboard kan invoegen, een pictogram/link toegevoegd zodat medewerkers vanuit Personio door kunnen klikken naar SRXP.

Groet,

Lauren

Hi Lauren,

Heel erg bedankt!! Ik heb gelijk een demo met hen ingepland. Heel fijn ;-)

Doen jullie ook iets met de loonstroken van medewerkers?

Gr. Veerle

Hi Veerle,

Ah heel goed!

Bedoel je met de loonstroken in Personio?

Groet,

Lauren

Userlevel 3
Badge +3

Hoi!

Wij maken gebruik van Blue10, daar kunnen collega's zelf van alles in uploaden. Die vinden wij heel fijn werken. 

Ik zie hiervoor nog niet een koppeling die mogelijk beschikbaar is. Bij ons krijgen onze collega's hun declaratie ook apart terug van de betaling van hun salaris.

Groetjes,

Wendy

Your reply