Ik ben benieuwd of jullie ook problemen ervaren met de herkenbaarheid van Personio in de google authenticator app. Hierin wordt namelijk de naam en emailadres van de werknemer weergegeven waardoor personio niet herkenbaar is tussen andere profielen die je hebt aangemaakt in de google authenticator app.
Wat mij betreft zou het heel erg helpen als het profiel van personio ook herkenbaar wordt gemaakt door simpelweg Personio in de titel te verwerken.
Page 1 / 1
Hoi!
Ik maak ook gebruik van Google Authenticater App, en kan hierin zelf in de app de namen waarvan de authenticator is aanpassen. Zo zouden je collega's dus ook zelf de naam van de ‘authenticatorcijfers’ kunnen aanpassen in Personio ipv de gebruikersnaam van werk.
De aanpassingen doe ik trouwens bij de drie puntjes rechts bovenin de app, ik klik dan op edit, daarna op het pennetje en vervolgens pas ik de naam van het account aan.
Groetjes,
Wendy
Helemaal eens met Wendy.
Zie ook de foto die ik heb bijgevoegd.
Bedankt voor jullie reacties Wendy en Med1do.
Uiteraard had ik zelf ook bedacht om eerst de app zelf door te spitten en te zoeken naar de mogelijkheden die jullie benoemen, maar ik heb deze optie oprecht niet. En nee ik ben geen digibeet.
Ik gebruik de app op een android toestel, mogelijk dat daar een verschil zit?
Hi @Dennis Stolze, Naar aanleiding van de suggesties van @Wendy en @Med1do heb ik het zelf ook even geprobeerd op mijn Android telefoon.
Bij Android moet je de naam van het account lang aangeraakt houden, totdat het potlood-icoontje rechtsboven verschijnt. Dan kun je de naam aanpassen. Ik hoop dat dit lukt!
Groetjes,
Peter
Dankjewel Peter!
Your reply
Saw something fishy? 👀
Here's what to do when you come across a topic or comment that you think should be reported.
If you are a Personio customer please use the same email address for registration as in your Personio account. By doing so we can help you faster if we might need to check something in your account.
Do you already have an account? > Login
! Your public username cannot contain any personal information such as email or other private information! You can't change your username after registration.
Welcome to the Personio Voyager Community!
This is our service and networking community for all Personio users and HR Professionals. If you have not registered yet, please select "create an account"
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Scanning file for viruses.
Sorry, we're still checking this file's contents to make sure it's safe to download. Please try again in a few minutes.