Declaratie indienen

  • 13 January 2022
  • 12 replies
  • 338 views

Userlevel 2
Badge

Hoi allemaal!

Momenteel gebruiken wij Personio al en loop ik ertegenaan dat er geen declaraties ingediend kunnen worden door medewerkers. Dit gaat om declaraties van bv reizen naar een trainingslocatie of een andere externe locatie, of een lunch voor externe. Hoe gaan anderen hiermee om? Zijn er bv andere systemen die jullie hiervoor ingekocht hebben in de Marketplace?

Dankjewel alvast!!

 

gr. Veerle Bierens


12 replies

Userlevel 2
Badge +3

Hi Veerle, 

Sorry, ik kan je niet echt verder helpen vandaag.. Maar wederom iets waar wij ook tegenaan lopen! Ik zou ook heel graag een declaratiesysteem koppelen aan Personio, want voor zover ik weet is dit niet iets wat in Personio zelf geregeld kan worden. Maar misschien heb ik dat mis hoor, ik kijk dus weer graag mee met de reacties. 

Groetjes, 

Adrienne 

Userlevel 1
Badge +1

Hi Veerle,

Wij werken zelf met SRXP, een declaratie systeem wat voor onze Finance afdeling en medewerkers zelf heel goed werkt. Ik durf niet te zeggen of deze te koppelen is aan Personio, daar heb ik nog niet naar gekeken. Wel heb ik middels de widgets die je op het dashboard kan invoegen, een pictogram/link toegevoegd zodat medewerkers vanuit Personio door kunnen klikken naar SRXP.

Groet,

Lauren

Userlevel 2
Badge

Hi Lauren,

Heel erg bedankt!! Ik heb gelijk een demo met hen ingepland. Heel fijn ;-)

Doen jullie ook iets met de loonstroken van medewerkers?

Gr. Veerle

Userlevel 1
Badge +1

Hi Veerle,

Ah heel goed!

Bedoel je met de loonstroken in Personio?

Groet,

Lauren

Userlevel 4
Badge +9

Hoi!

Wij maken gebruik van Blue10, daar kunnen collega's zelf van alles in uploaden. Die vinden wij heel fijn werken. 

Ik zie hiervoor nog niet een koppeling die mogelijk beschikbaar is. Bij ons krijgen onze collega's hun declaratie ook apart terug van de betaling van hun salaris.

Groetjes,

Wendy

Userlevel 2
Badge

Hi Veerle,

Ah heel goed!

Bedoel je met de loonstroken in Personio?

Groet,

Lauren

Hi Lauren,

 

Yes dat bedoel ik! Lopen jullie loonstroken ook via SRXP of doen jullie dit anders om ze aan de medewerkers te laten zien? :) Ik merk dat het ons niet lukt om een massa upload in Personio te doen met alle loonstroken iedere maand helaas...

 

Gr. Veerle

Userlevel 2
Badge

Hoi!

Wij maken gebruik van Blue10, daar kunnen collega's zelf van alles in uploaden. Die vinden wij heel fijn werken. 

Ik zie hiervoor nog niet een koppeling die mogelijk beschikbaar is. Bij ons krijgen onze collega's hun declaratie ook apart terug van de betaling van hun salaris.

Groetjes,

Wendy

hi Wendy! 

Veel dank voor jouw antwoord! Gebruiken jullie dat ook voor het uploaden van de loonstroken iedere maand?

Gr. Veerle

Userlevel 6
Badge +18

Hoi @Wendy  en @LaurenBA,
hebben jullie de vraag van @VeerleBierens gezien en zouden jullie haar verder kunnen helpen?

Groetjes,
Daniele

Userlevel 1
Badge +1

Hi @VeerleBierens,

Wij maken en tonen onze loonstroken in Nmbrs, wij werken in Nederland nog niet met Personio (wel in andere landen). Mochten we in de toekomst met Personio gaan werken in NL dan hoop ik dat we een mooie koppeling kunnen realiseren tussen Personio en Nmbrs en dat de loonstroken vanuit daar automatisch geïmporteerd kunnen worden naar Personio.

Mocht dit niet mogelijk zijn, dan gaan wij in NL ook niet over naar Personio.

Hoop dat dit je vraag beantwoord,

Groet,

Lauren

Userlevel 4
Badge +9

Hi @VeerleBierens ,

Onze salarisadministratie (externe partij) maakt de loonstroken op. Zij ontvangen van mij de (persoonlijke) mailadressen van mijn collega's. Op deze manier ontvangen mijn collega's maandelijks hun loonstrook. Dit gebeurt vanuit Exact Online. 

Exact Online is niet het meest prettige programma, veel koppelingen zijn lastig, waardoor wij nog geen koppeling hebben gemaakt tussen Exact Online en Personio. Wel zitten wij, net als Lauren, erover na te denken om over te stappen naar een ander systeem. Nmbrs staat op het lijstje, maar we hebben nog geen zoektocht gedaan welke systemen er gekoppeld kunnen worden met Personio.

Mijn eerste stap daarvoor zou zijn om te kijken wat de Marketplace van Personio aanbiedt. Ik zie dat Nmbrs daar nog niet bij staat. 

Groeten,

Wendy

Userlevel 1
Badge +1

Hi @Wendy en @LaurenBA,

Ons Partner Management team is momenteel bezig om een integratie met Nmbrs op te zetten. De integratie komt er dus definitief aan, maar er is helaas nog geen tijdlijn.

Zodra we hier meer informatie over hebben laten we het jullie natuurlijk weten! In deze post vind je meer informatie. @Caro Sandrin en @AnoukH, wellicht zijn jullie ook geïnteresseerd in deze integratie :)

Groetjes,

Peter

Userlevel 6
Badge +18

Hi everyone, 
I just double-checked internally with our Partnerships Team and they said that the Integration with Nmbrs should be released by mid/end H1 (between April and June), so it will just be a couple more months :)

@LaurenBA let us know if you have any questions regarding this release!

Best,
Daniele

Your reply