Skip to main content

Nieuw: Helpcenter in het Nederlands 📖🇳🇱

• March 4, 2022
  • 2 replies
  • 128 views

Jelle
Personio Educational Content Manager
  • Personio Educational Content Manager

Hoi allemaal,
Mijn naam is Jelle en ik ben een Technisch schrijver voor Personio.
Ik weet zeker dat jullie allemaal bekend zijn met het Personio Helpcenter - de plek waar je 24/7 toegang hebt tot nuttige informatie over onze software en waar je antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen.

🇳🇱 Ik heb geweldig nieuws voor de Nederlanders - we hebben eindelijk het Helpcenter in het Nederlands gelanceerd!

Het is nog niet zo compleet als de Engelse versie, maar we hebben het afgetrapt met de meest relevante artikelen voor jullie. En dit is nog maar het begin! We zullen het blijven uitbreiden en meer en meer artikelen in het Nederlands toevoegen.

Wil je het bekijken? Bezoek ons Helpcentrum in het Nederlands.

We zouden graag willen weten:

• Wat vind je van het nieuwe Helpcentrum?
  • Welke categorieën wil je graag dat we als volgende vertalen?

Voel je vrij om ons feedback te geven zodat we het nog meer kunnen verbeteren.

Mocht je ooit hulp of support nodig hebben, dan kun je altijd je vraag stellen in de Community of in deze groep.

Alvast een fijn weekend,
Jelle

2 replies

Wendy
Communicator
Forum|alt.badge.img+9
  • Communicator
  • March 7, 2022

Wat ontzettend tof!

Ik zal er zeker wat aan hebben als de informatie over Performance en Development ook kan worden vertaald. Het is een nieuwe faciliteit, en als deze info er gelijk in het Nederlands is, dan is de keuze om deze faciliteit te gaan gebruiken net iets gemakkelijker te maken.

Groetjes!

Jelle
Personio Educational Content Manager
  • Author
  • Personio Educational Content Manager
  • March 9, 2022

Hoi @Wendy,

De Nederlandstalige artikels over het nieuwe gedeelte Performance & Ontwikkeling komen er binnenkort aan en vertalingen van artikels over nieuwe releases zullen over het algemeen nu samen worden uitgebracht met alle andere talen (soms iets na het Engels). Ondertussen worden er ook steeds meer oude artikels vertaald naar het Nederlands :slight_smile: